HTML

idézetimádó idézetei.

Friss topikok

  • idezetimado: Örülök,hogy tetszik! :) (2013.02.17. 22:40)
  • idezetimado: :)) (2013.01.23. 18:35) Birdy - Skinny Love
  • idezetimado: Köszönjük szépen!! ♥ (2013.01.01. 19:42)
  • idezetimado: Köszönöm. :) Igen,jól telnek,és Neked? :) (2012.12.25. 12:17)
  • idezetimado: Köszönjük szépen! :) (2012.11.17. 19:03)

Címkék

idezetimado 2012.01.28. 13:13

 

Már azért hálás vagyok az életnek, hogy megkaptam őt. Ha csak egy rövid időre is, de velem volt. Szerettük egymást. Ezen nincs mit megbánni. Nincs okom sajnálkozásra. Boldog voltam. Véget ért. Nem változtatnám meg, ha lenne rá lehetőségem akkor sem. Nem kívánom, hogy elfelejtsem, és még csak nem is sírok, mert vége lett. Hiszen hálás vagyok, hogy megtörtént velem ez a csoda. Hálás vagyok az életnek, hogy megmutatta milyen a boldogság. Van, akinek még ennyi sem adatik meg. Miért bánkódnék hát?!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://idezetekvilagaa.blog.hu/api/trackback/id/tr486042222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása